سال انتشار(میلادی): 2019

 

 چکیده: شناسه­ ها و فاکتورهای نوآوری باز (342 مفهوم کلیدی، 32 مقوله فرعی و ده مقوله اصلی) از مصاحبه ­های انجام گرفته مشخص، و در قالب الگوی مفهومی داده ­بنیاد تدوین شد. بر مبنای یافته­ های پژوهشی، مقوله محوری این مقاله نوآوری باز» است. شرایط علّی دارای دو بعد فاکتورهای درونی (توان کلیدی، ابعاد سازمانی، پژوهش نوین، مدیریت دارایی های فکری، ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط و ویژگی های صنعت مواد غذایی) و عوامل بیرونی (الگوی کسب و کار و تحولات محیطی) است. راهبردهای مدنظر عبارتند از:استراتژی های آسانگر (جستجو، مرزگستری، برونسپاری، شبکه­سازی، پایش شرکا) و استراتژی های فرصتهای فناورانه (واردشونده، خارج­شونده و متقابل). شرایط زمینه­ ای نیز عبارتند از: شرایط سازمانی (ویژگیهای شخصیتی مدیر، زیرساختهای فرهنگی) و شرایط محیطی (پویایی بازار و زیرساختهای قانونی). شرایط مداخله ­گر نیز  (از طریق منابع، توان پویا و نبود اطمینان) بر راهبرد­ها تأثیر می‌گذارند که در نهایت به پیامدهای درونی (بهبود آمادگی سازمانی، بهبود ظرفیت جذب و بهبود زیرساختهای فرهنگی)، پیامدهای بیرونی (دیده ­بانی، هوشمندی محیطی، بهبود الگوی کسب و کار، بهبود توانمندی های همکاری و بهبود رویکرد برونسپاری) و پیامدهای دوسویه (هم­آفرینی) منجر می­ گردد.

طراحی الگوی نوآوری باز در کمپانی های کوچک و متوسط با استفاده از نظریه داده بنیاد

های ,بهبود ,شرایط ,الگوی ,مقوله ,زیرساختهای ,کسب و ,زیرساختهای فرهنگی ,ویژگی های ,الگوی کسب ,های کوچک

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تجهیزات زنده سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه تنـــــها خــُــدا دفتر روانشناسی بلاگ هاستینگ آسانسور رنگ زندگی پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه شهر علوم شناختی و رسانه مانی.م بلاگ